Nejčastější otázky ohledně úvěrového rámce
Kolik si můžu půjčit?
Když žádáte o první půjčku, můžete získat až 40000 Kč. Z částky, kterou Vám schválíme, použijete pouze to, co potřebujete.
Jak rychle budu mít peníze k dispozici?
Naše půjčka je schválená okamžitě, jakmile vyplníte všechny potřebné údaje. Peníze převádíme na Váš účet běžně do 15 minut.
Movinero má přímé napojení na největší české banky: Komerční banka, Moneta, Česká Spořitelna, ČSOB, Raiffeisenbank, Fio Bank.
Peníze budete mít na účtu během několik minut v případě, že máte účet u jedné z výše uvedených bank. Pokud máte jinou banku, peníze budete mít na účtu připsány v průběhu následujícího pracovního dne.
Jak a kdy dostanu peníze?
Peníze jsou převedeny okamžitě na Váš bankovní účet a Vy si je pak můžete vybrat buď z bankomatu nebo platit klasicky platební kartou nebo bankovním převodem.
Jaké jsou další poplatky?
Žádné!
- 0 Kč poplatek za analýzu.
- 0 Kč poplatek za předčasné splacení.
- 0 Kč administrativní poplatek.
Musím přijít podepsat smlouvu na pobočku Movinero?
Ne, není to potřeba. Peníze Vám půjčíme přes internet. Veškeré údaje pro získání půjčky vyplníte z pohodlí domova prostřednictvím internetu.
Jaké jsou podmínky pro získání půjčky?
Podmínky pro získání půjčky:
- Věk alespoň 18 let
- Trvalý příjem
- Vlastní bankovní účet a platební karta
Pro získání úvěru u naší společnosti je nutné doložit?
- Občanský průkaz
- Platný mobilní telefon a email
- Bankovní účet v České republice
- Platnou platební kartu VISA nebo Mastercard
- Bankovní výpis s příjmem za poslední 1-3 měsíce, kam Vám chodí pravidelný příjem
- Ve výjimečných případech mohou být další dokumenty vyžádány dodatečně
Moje platební karta byla zamítnuta, co mám dělat?
Existuje více důvodů, proč mohla být Vaše karta zamítnuta. Nejčastější důvody uvádíme níže:
- Na příslušném účtu nemáte disponibilní 1 Kč
- Platební karta již není platná (časová expirace)
- Platební karta nedovoluje internetové transakce
Doporučujeme zavolat do Vaší banky a zjistit důvody zamítnutí transakce.
Můžu předčasně splatit?
Doporučujeme Vám splatit Vaši půjčku co nejdříve. Neplatíte žádné sankce či další poplatky.
Jak můžu zaplatit?
Nabízíme několik možností, jak předčasně splatit:
- Hotovostním vkadem na bankovní účet
- Bankovním převodem
- Platební kartou
Co se stane, když nezaplatím včas?
Pokud jste v prodlení nebo víte, že nezaplatíte ani 10% částky plus úroky, prosím, kontaktujte náš specializovaný tým. Společně se domluvíte na řešení Vaší situace.
V případě, že nesplatíte půjčku včas, plynou z toho pro Vás následující skutečnosti:
- Za každý další den po termínu splatnosti zaplatíte 0,00%navíc
- Poplatek za SMS upomínku Vás bude stát 70 Kč
- Poplatek za upomínku e-mailem Vás bude stát 70 Kč
- Poplatek za telefonickou upomínku Vás bude stát 250 Kč
- Smlouva může být zesplatněna a předána k právnímu vymáhání
Můžu dostat další půjčku, když už jednu půjčku u Movinero mám?
Můžete si zažádat o další půjčku pouze v případě, že Vaše předchozí půjčka je zcela splacena.
Jaké mám záruky, že mi budou peníze vyplaceny?
V případě, že jste nám poskytli informace, které jsou pravdivé, peníze Vám budou v případě schválení vyplaceny. Je velice důležité, abyste v žádosti o půjčku poskytli vždy pravdivé informace. V případě, že bychom potřebovali další doplnění, budete kontaktováni.
Moje půjčka nebyla schválena, ačkoliv mám vysokou mzdu. Jak je to možné?
Mzda není jediným kritériem pro schválení půjčky.
Pokud mi půjčka nebyla schválena, mám šanci ji v budoucnu dostat?
Ano. Jsme si vědomi toho, že se Vaše situace v průběhu času může měnit. Vše, co je potřeba udělat, je počkat 30 dní a znovu si o půjčku požádat.
Jak jsou chráněny moje osobní údaje?
Důležitost ochrany osobních údajů je pro Movinero velkou prioritou. Ujišťujeme Vás, že Vaše údaje jsou v naprostém bezpečí. Budou použity pouze k posouzení žádosti o půjčku, jejímu poskytnutí a splacení. Další podrobnosti jsou uvedeny v části "Pravidla a podmínky".
Jaké výhody nabízí Movinero oproti jiným společnostem?
- Rychlost – žádáte přes internet. Žádost je posouzena online a peníze odesíláme téměř okamžitě.
- Jednoduchost – jednoduše si zažádejte odkudkoliv. Vše, co k tomu potřebujete, je počítač s připojením k internetu.
- Bezstarostnost – pokud máte v den splatnosti na účtu dostatečný zůstatek, postaráme se o splacení za Vás. Nemusíte myslet na to, že máte zadat platební příkaz.
Jak je nastaveno datum splatnosti?
- Při podpisu smlouvy stanovíme výplatní den jako datum splatnosti.
- Tímto způsobem si můžete být jistí, že budete mít peníze na kartě vždy, když bude potřeba uhradit splátku a úroky.
Kolik zaplatím v den splatnosti?
- Můžete zaplatit měsíčně pouze 10% částky, kterou jste si půjčili plus úroky
- Doporučujeme Vám zaplatit okamžite, jakmile to bude možné.
- V těchto případech nevznikají žádné úroky a celkové náklady jsou nižší.
- Na klientském profilu Movinero si pro sebe můžete vybrat to nejlepší řešení.
- Nezapomeňte, že platíte POUZE za to, co vyberete.
- Je na Vás, jakou částku zaplatíte, jestli celou, nebo jen část. Čím větší splátku uhradíte, tím méně zaplatíte na úrocích.
- Pokud je nesplacená částka nižší než 50 Kč, bude inkasována v plné výši.
Jaká je minimální částka, kterou budu platit měsíčně?
- Minimálně 10% z celkové částky plus související úroky, ovšem nikoliv méně než 500 Kč.
- Pokud zůstane v den splatnosti částka nižší než 500 Kč, bude inkasována celá.
Jaká je nejkratší doba, na kterou si můžu půjčit od Movinero?
Nejkratší doba, na kterou si peníze můžete půjčit, je 1 den. Například v případě, že si půjčíte 500 Kč na týden, Vás to bude stát 43.75 Kč.
Jak mám postupovat při reklamaci?
Zašlete nám písemnou reklamaci na dotazy@movinero.cz. Na Vaši reklamaci odpovíme co nejdřív. V žádosti uveďte:
Jméno a příjmení
E-mail
Telefon
Rodné číslo
Číslo půjčky (pokud se reklamace týká konkrétní půjčky)
Popis problému